Přehled, pořádek a žádné starosti s firemním účetnictvím?
Ano, i to jde. Vario se vám o účetnictví kompletně postará.
Největší výhodou je vždy aktuální legislativa a elektronická komunikace s úřady.
Účetní firmy ocení multilicenci pro vedení účetnictví neomezenému počtu klientů.
Daňová evidence i podvojné účetnictví, účetní osnova pro podnikatele, neziskovky či vlastní.
S Variem získáte všechny funkce, které potřebujete pro kompletní zpracování ekonomických agend.
Vario využijete nejen pro zpracování mezd. Usnadní vám také personální management. Poradí si s více pracovními poměry i různými mzdovými kalendáři.
Samozřejmostí jsou statistické výstupy, tiskové formuláře či automatické počítání exekucí.
Přehledný a průkazný online systém pro schvalování dovolených, objednávek i faktur vám zajistí pořádek ve firemních procesech.
Nic se neztratí a navíc myslí i na zastupitelnost schvalující osoby v případě nepřítomnosti či nemoci.
Využijte možnosti automatizace a robotizace.
E-faktura za vás vyřeší výměnu dat i jejich automatické zpracování.
Automatické načtení dat z přijatých faktur a následné uložení do Varia
To mě zajímá