ERP systém pro účetnictví a mzdy

Zvládněte firemní účetnictví a mzdovou agendu efektivněji a z jednoho místa s chytrým ERP systémem Vario.

Zjistit cenu

Automatizace účetních a mzdových procesů

Zrychlení rutinních úkolů, jako je vystavování faktur, párování plateb, výpočet mezd či generování výkazů.

Přehledná data a finanční reporty

Okamžitý přístup k přehledným výkazům, cash flow a mzdovým statistikám.

Záruka souladu s legislativou

Pravidelně aktualizované funkce dle aktuálních účetních a mzdových předpisů.

S čím Vario pomůže

Univerzální účetní nástroj

Vario nabízí vše, co potřebujete pro kompletní zpracování ekonomických agend, ať už vedete daňovou evidenci nebo podvojné účetnictví. Flexibilní účetní osnova je připravena pro podnikatele, neziskovky i specifické požadavky firmy.

  • daňová evidence i podvojné účetnictví
  • účetní osnova přizpůsobená firemním potřebám
  • kompletní zpracování ekonomických agend na jednom místě

B2E portál pro pohodlnou mzdovou a personální agendu

Vario zefektivní správu mezd a HR procesů díky modernímu portálu pro zaměstnance. Vše potřebné mají zaměstnanci přehledně na dosah.

  • přístup k výplatním páskám a přehledům online
  • správa osobních údajů a pracovních dokumentů
  • pohodlné žádosti o dovolené a pracovní neschopnost

Mzdový modul s elektronickou komunikací s úřady

Zpracování mezd nikdy nebylo snazší. Vario nabízí široké možnosti pro výpočet mezd, výkazy i elektronickou komunikaci s úřady.

  • kompletní zpracování mezd v souladu s legislativou
  • automatizace výkazů a přenos dat na úřady
  • elektronická podání a komunikace v několika kliknutích

Automatické načítání faktur a vytěžování dokumentů

Vario zjednoduší zpracování faktur a dokumentů díky automatickému načítání a vytěžování dat. Minimalizuje ruční práci a eliminuje chyby.

  • automatické načítání a rozpoznávání faktur
  • přesné vytěžování dat bez manuálního zadávání
  • zrychlení zpracování dokladů a úspora času

Online schvalování dokladů a procesů

Přehledný systém online schvalování dovolených, objednávek i faktur zajistí pořádek ve firemních procesech. Díky zastupitelnosti schvalující osoby vše funguje i při její nepřítomnosti.

  • rychlé a průkazné schvalování dokumentů online
  • žádná ztracená faktura nebo objednávka
  • flexibilní systém zastupitelnosti při absenci

„Mnoho lidí si e-fakturu mylně spojuje s PDF verzí klasické faktury. PDF je však pouze elektronickou kopií papírového dokladu. E-faktura je něco jiného – jde o datový soubor, který si účetní a ERP systémy automaticky předávají mezi sebou. Výměna dat probíhá zcela digitálně a bez lidského zásahu, což zrychluje a zpřesňuje celý proces.“

Zdeňka Cmíralová mzdová konzultantka specialista

Více o účetnictví bez papíru s E-fakturou

Vario vám umožní snadno přejít na moderní způsob správy dokladů. E-faktura zajišťuje bezpapírovou výměnu a automatické zpracování faktur.

  • Digitální archiv místo šanonů
  • Okamžitý přístup k fakturám
  • Rychlejší zpracování a schvalování faktur
  • Konec přepisování a chyb
  • Eliminace lidských chyb
  • Bez investic do dalších nástrojů

Více než 1700 firem vsadilo na Vario

  • 2 min. zabere automatický import faktur do systému
  • 1 klik a faktury jsou automaticky v systému
  • 30 dní pro plně digitalizované účetnictví
  • 50 % rychlejší vyřízení mezd díky automatickým importům a zbavení se ručního přepisování
  • 108 mezd zpracovávaných ve Variu
  • 0 šanonů s papírovými dokumenty

Vario strčíte klidně do kapsy.

Pro přístup do systému stačí internet.

To mě zajímá

Proč zvolit Vario

  • poroste s vaší firmou
  • integrovaná mobilní podpora
  • snadná integrace s dalšími systémy
  • podpora a bezpečnost dat na špičkové úrovni