ERP systém pro servisní firmy a služby

ERP systém Vario je skvělým řešením pro firmy, které poskytují služby nebo servis. Ve Variu rádi objevujeme nové obory a věříme, že vše je možné.

Zjistit cenu

Komplexní řízení zakázky

Díky mobilní aplikaci budou mít vaši technici přístup k zakázkám, dokumentům i stavu zásob online i offline.

Automatizace procesů

Rychlejší, efektivnější a bezchybné provádění rutinních úkolů. Ušetříte čas a zvýšíte produktivitu.

Přizpůsobení na míru

Modulárnost servisu zajišťuje flexibilní nasazení, umožňující přidávat nebo měnit funkce dle aktuálních požadavků vaší firmy.

S čím vám Vario pomůže

Podpora techniků v terénu díky mobilní aplikaci

Aplikace Mobilní servis od Varia zvýší produktivitu a přesnost vašich techniků. Aplikace umožní komunikaci s dispečingem i zákazníky v reálném čase.

  • přehled zakázek a úkolů včetně prioritizace
  • detailní informace o zákaznících a jejich historii
  • okamžitý záznam servisních úkonů a evidence odpracovaného času
  • přímé napojení na ERP systém a sklad

Snadná správa zakázek a zákaznické podpory

Pokročilé funkce a možnost integrace s mobilní aplikací vám umožní lépe organizovat práci a zlepšit komunikaci se zákazníky.

  • centrální správa zakázek
  • přístup k informacím kdykoliv a kdekoliv
  • kalendář zakázek a automatické připomínky
  • sledování dat o výkonu techniků, stavu zakázek a zákaznické podpory

Skladové hospodářství a správa materiálů

Komplexní nástroj pro správu skladového hospodářství, materiálů i náhradních dílů. Vario umožňuje efektivně sledovat, řídit a optimalizovat všechny skladové procesy.

  • mobilní přístup ke stavu zásob v reálném čase
  • příjem a výdej zásob z mobilní aplikace
  • možnost evidence skladu online z terénu

Automatická fakturace a integrace s účetnictvím

Vario je ERP systém plně integrovaný s ekonomickými agendami, což umožňuje:

  • snadnou a rychlou fakturaci servisních zásahů
  • automatické vystavování a odesílání faktur i z terénu
  • snadný přístup k fakturám a finančním údajům
  • možnost sledování plateb a pohledávek

Plánování a řízení úkolů

Funkce Plánovací tabule ve Variu nabízí přehledné zobrazení servisních zásahů, zdrojů a plánů. Tato vizualizace usnadňuje:

  • řízení a sledování servisních činností
  • vytváření, přiřazování a prioritizace úkolů
  • monitorování stavu úkolu v reálném čase
  • efektivnější organizování a využívání zdrojů

„Unikátnost Varia je v tom, že servisním firmám nabízí plně modulární systém, který umožňuje přizpůsobit funkce přesně podle jejich potřeb – od řízení zakázek až po automatizaci fakturace. Mobilní aplikace výrazně zrychluje procesy a zajišťuje, že se za odvedenou práci dostanete rychle zaplaceno."

Jiří Dvořák obchodní ředitel, Vario

Vario využívá už 1700 firem

Pomáháme všem typům servisních firem dosahovat:

  • Efektivnějšího řízení zakázek
  • Zvýšení produktivity techniků
  • Automatizace rutinních procesů
  • Lepší kontroly nad skladovými zásobami
  • Snížení chybovosti
  • Optimalizace využití zdrojů

  • 100% spoleh na systém Vario
  • 2500 zákazníků obsluhovaných automatickou fakturací
  • 10 min. trvá měsíční vyfakturování pro všechny zákazníky

Proč je Vario optimální ERP systém pro vaši firmu

  • poroste s vaší firmou
  • integrovaná mobilní podpora
  • kompletní propojení s účetnictvím
  • speciálně navrženo pro servisní firmy
  • snadná integrace s dalšími systémy
  • podpora a bezpečnost dat na špičkové úrovni