Vyřiďte si personální a mzdové záležitosti elektronicky díky aplikaci B2E – Zaměstnanecký portál

Vyřiďte si personální a mzdové záležitosti elektronicky díky aplikaci B2E – Zaměstnanecký portál

Hledáte způsob, jak svým zaměstnancům lépe zpřístupnit mzdové a personální dokumenty, a zároveň svým personalistům a mzdovým účetním ulehčit práci? Online aplikace B2E – Zaměstnanecký portál umožní vašim lidem mzdovou a personální agendu vyřizovat zcela elektronicky.

Co je B2E – Zaměstnanecký portál

Jedná se o webovou aplikaci ERP systému Vario, kterou jsme navrhli speciálně pro snadnou správu mzdové a personální agendy. V praxi aplikace plní roli online komunikačního kanálu mezi zaměstnancem a personalistou či mzdovou účetní, skrze nějž vyřídíte veškeré potřebné záležitosti bez nutnosti papírování nebo osobní návštěvy. B2E – Zaměstnanecký portál umožní sdílet, předávat i potvrzovat všechny související dokumenty v elektronické podobě.  

Chci vědět více

 

7 důvodů, proč pořídit B2E – Zaměstnanecký portál

  1. Bez tužky a papíru: díky aplikaci můžete veškerou personální a mzdovou agendu vyřídit přímo z vašeho internetového prohlížeče. 
  2. Schvalování na kliknutí: zapomeňte na tisknutí, podepisování a skenování dokumentů. S B2E – Zaměstnaneckým portálem můžete dokumenty potvrzovat prostým kliknutím. 
  3. Online komunikace: prostřednictvím aplikace mohou zaměstnanci a mzdové účetní či personalisté komunikovat elektronicky. Ideální pro zaměstnance pracující na home office. 
  4. Kdekoliv a kdykoliv: aplikace je optimalizována pro mobilní zařízení, takže personální a mzdové záležitosti vyřídíte odkudkoliv i z mobilu či tabletu. Stačí jen internetové připojení. 
  5. Jistota uchování dat: B2E – zaměstnanecký portál slouží i jako digitální archiv, ve kterém snadno vyhledáte historii zaslaných dokumentů. Nemusíte se tak bát jejich ztráty. 
  6. Transparentnost a bezpečnost: Aplikace využívá bezpečný HTTPS protokol a automaticky upozorňuje na změny v již zaslaných dokumentech 
  7. Soulad s legislativou: jelikož česká legislativa uznává elektronický souhlas jako ekvivalent klasického podpisu, můžete aplikaci používat i bez digitální identity či elektronického podpisu. 

Jak B2E – Zaměstnanecký portál funguje? 

 

Implementace v pěti krocích

  1. vytvoření HTTPS certifikátu (není potřeba u stávajících uživatelů Varia Online)
  2. instalace aplikace, 
  3. vygenerování přihlašovacích údajů pro zaměstnance, 
  4. zaškolení personalistů a mzdových účetních, 
  5. nasazení do ostrého provozu 

Výše uvedené kroky nezaberou více než několik hodin. 

Napište nám

Myslíte si, že vaše firma B2E – Zaměstnanecký portál potřebuje? Spojte se s námi na +420 236 190 190 nebo napište e-mail na info@vario.cz. Probereme s vámi vše potřebné, sdělíme všechny potřebné informace a vysvětlíme vám další kroky.