ERP systém je vynikajícím řešením pro e-shopy, kterým rutinní agenda začala přerůstat přes hlavu. O přínosech takového kroku hovořila na stránkách portálu Lupa.cz naše obchodnice Radka Aschenbrennerová.
V e-shopových začátcích není problém malý počet objednávek zvládat ručně či za pomoci tabulek v MS Excel. Co když se ale váš obchod rozrostl natolik, že Excel ani tužka s papírem už nestačí?
Přesně to je ta pravá chvíle pro napojení e-shopu na ERP systém a vytvoření uceleného řešení, které je schopné automatizovat rutinní agendy. Změna, která zní složitě, ve skutečnosti ale může jít o velmi přímočarý proces bez větších záludností.
Právě o přínosech ERP systému pro e-shopy hovořila redakce portálu Lupa.cz s obchodnicí ERP systému Vario Radkou Aschenbrennerovou. Ta popsala nejen to, jak vlastně propojení e-shopu a ERP řešení funguje, ale také uvedla největší výhody této kombinace.
„Vyjmenovat všechny přínosy, to bychom tu byli opravdu dlouho. Jestli něco vyzdvihnout, tak zrychlené vyřizování objednávek, s tím je spojená řada dalších benefitů. A především spokojený zákazník, který vidí aktuální ceny, dostupnost na skladu i stav objednávky. Vedení pak má většinou radost z přehledných ekonomických reportů i legislativní opory, kterou s ERP systémem získává.“
Jaké jsou další důvody pro propojení e-shopu a ERP systému, co v tomto ohledu nabízí Vario a jaká je zpětná vazba od zákazníků? Odpovědi naleznete v kompletním textu, pro přečtení využijte odkaz níže.