Jedním z největších přínosů ERP systému Vario je sjednocení veškerých firemních agend do jednoho řešení. Získáte jeden systém na řízení celé firmy. Přečtěte si stručného průvodce všemi oblastmi, ve kterých Vario vaší firmě pomůže.
Obsah
Každodenní činnost společností, od malých podnikatelů až po úspěšné rostoucí firmy, zahrnuje velké množství procesů a agend, které je třeba pro zajištění efektivního chodu podniku řídit a sledovat. Na trhu existují specializované systémy pro jednotlivé oblasti (účetnictví, personalistika, výroba), používání více oddělených řešení ale může přinést více škody než užitku. Proto je tu Vario, které všechny potřebné agendy slučuje do jednoho moderního a přehledného řešení.
Díky široké nabídce specializovaných modulů zvládne Vario kompletní účetnictví, komunikaci s bankou, evidence majetku i všechny náležitosti okolo EET. Zejména obchodníci ocení i modul Pokladna pro snadnou práci s hotovostí (od faktur až po výplatu mezd), zatímco manažeři a vedení podniků využijí nástroje pro tvoření rozpočtů a sledování jejich plnění. Systém udržujeme v souladu s aktuální legislativou, na Vario se tak v tomto ohledu můžete vždy spolehnout.
Správa skladových zásob pomocí tužky, papíru a Excelu? S moduly Varia určenými pro správu skladů a materiálu se těchto reliktů minulosti definitivně zbavíte. ERP systém vám nabídne nejen přehledný katalog pro správu a monitorování zboží, služeb i materiálu, ale také propracovaný systém pro nákup zboží provázaný s objednávkami. V neposlední řadě vám pak Vario poskytne moderní skladový systém, ve kterém máte veškeré informace o dostupnosti produktů jen několik kliknutí daleko. Díky podpoře elektronických čteček a čárových kódů pak výrazně snížíte chybovost, získáte perfektní přehled o skladových pohybech a znatelně si usnadníte inventury i kontroly.
Zejména výrobním a servisním podnikům Vario výrazně usnadní život díky modulům Výroba a Servis. S modulem Výroba zautomatizujete výpočty a kalkulace, optimalizujete logistické procesy a získáte nástroje pro efektivní řízení, plánování i monitoring samotné výroby. Za zmínku zde stojí i webová aplikace Dílenské řízení pro záznam výrobních časů a evidenci výroby. Modul Servis pak disponuje vším potřebným pro poskytování servisních služeb, od plánů údržby přes požadavky na zápůjčku až po mobilní aplikaci. Zejména ta je neocenitelným pomocníkem pro pracovníky v terénu, kteří mají důležité dokumenty k dispozici kdykoliv a kdekoliv.
Vario vám pomůže zpřehlednit komunikaci napříč odděleními díky automatickému třídění korespondence, elektronickému potvrzování dokumentů a nástrojům pro komunikaci se státní správou i obchodními partnery. Manažeři mohou sledovat každodenní chod společnosti, kontrolovat plnění a průběh úkolů a také získávat data pro efektivní plánování. Pro rychlé a bezproblémové audity pak máte k dispozici automaticky generované logy událostí, nástroje pro vyhledávání záznamů a šifrovanou databázi k bezpečnému ukládání citlivých dokumentů.
Vario nezapomíná ani na agendu spojenou se samotnými zaměstnanci. Personalistům usnadní práci specializovaný modul, s jehož pomocí je zpracování a evidence náborů, kvalifikací, pracovních pomůcek či třeba mzdových rozměrů hračkou – to vše v souladu s aktuální legislativou i GDPR. S modulem Mzdy pak mohou vaši účetní rychle a efektivně spravovat různé druhy mezd, čerpání dovolené či vyúčtování daní nejen pro vaši společnost, ale i pro externí klienty.
Ať už provozujete malý obchůdek či pracujete ve velké obchodní společnosti, Vario vám nabídne sadu nástrojů pro pohodlné zvládání každodenní obchodní agendy. S Variem snadno zvládnete samotný prodej, odbavování zákazníků, hotovostní i elektronické platby a samozřejmě také EET. Systém nezapomíná ani na správu produktových katalogů, nabídne i personalizované ceny a díky automatizaci zvládne například spočítat i různé slevy. Užitečnost Varia v obchodní oblasti pak podtrhuje zabudovaný plnohodnotný CRM systém s centrální evidencí obchodních kontaktů včetně kompletní historie vztahu s danými zákazníky.
Díky webové aplikaci Mobilní Vario je systém dostupný přes webový prohlížeč a jeho rozhraní je optimalizováno pro mobilní zařízení. Do systému se tak dostanete odkudkoliv na světě přímo ze svého chytrého telefonu, tabletu či notebooku. Obchodníci ocení možnost online prodeje zboží či služeb, pracovníci ve skladu mají skladové řízení kdykoliv po ruce a technici v terénu se díky přístupu k záznamům a dokumentům v systému definitivně zbaví papírových formulářů. Aplikace je důkladně zabezpečena a funguje bez online synchronizací. Jediné, co pro její používání potřebujete, je připojení k internetu.
Všechny výše uvedené moduly fungují jako součásti jednoho řešení a navzájem mezi sebou sdílí data. Z jedné části systému tak máte přístup i ke všem ostatním údajům skrze přehledné a uživatelsky přívětivé rozhraní. Vario jsme v duchu sloganu „Všechno jde!“ navrhli pro vysokou variabilitu a závisí tak jen na vás a vašich potřebách, pro jaké moduly se rozhodnete. Kombinaci modulů a nástrojů můžete navíc upravovat a rozšiřovat dle potřeby, díky čemuž je Vario schopné růst s vaší společností a zůstat s vámi dlouhé roky.
Pro více informací o Variu a jeho modulech navštivte produktovou stránku.