Přečtěte si článek na aktualne.cz, kde ředitelka ERP systému Klára Cerovská vysvětlovala, jak jednoduchá je cesta k automatizovanému zpracování přijatých dokladů - jako základu digitalizace účetnictví.
Příjem faktur patří mezi procesy, kterým se nevyhne prakticky žádná firma nezávisle na svém oboru. Nejde přitom pouze o samotný akt přijetí dokumentu – ve skutečnosti se jedná o celou sérii činností, která tradičně zahrnuje skenování, tisk dokladů, přepisování, archivaci, schvalování a další úkony. Často se neobejdete bez naditých šanonů.
Pokud ale hledáte způsoby, jak svým účetním velkou část práce ušetřit a posunout váš podnik do digitálního věku, máme pro vás řešení v podobě automatizovaného zpracování přijatých faktur.
Právě o něm na stránkách známého českého zpravodajského portálu Aktuálně.cz hovořila Klára Cerovská, ředitelka ERP systému Vario. V plném textu článku dostupném na odkazu níže se tak dozvíte, v čem automatizace spočívá, jak vám v tomto ohledu vyjde vstříc Vario a co za přínosy můžete od této změny čekat.
“Zákazníci stále více opouští staré zvyky a objevují možnosti, které jim nabízí náš ERP systém Vario. Jediné, co uživatelé Varia potřebují pro automatizované zpracování přijatých faktur, je faktura ve formátu ISDOC.“
Klára Cerovská, ředitelka ERP systému Vario