
Nové funkce, legislativní novinky, rady, tipy, triky a další zajímavosti. To vše na vás čeká, tak hezké čtení.
Třicet let inovací, vývoje a pomoci firmám růst. ERP systém Vario slaví kulaté výročí a my se ohlížíme za jeho cestou. Jak systém vznikl, jak se proměňoval v čase a co chystáme do budoucna? Pojďme se společně podívat na příběh ERP systému, který se stal nedílnou součástí řady českých podniků.
Přečíst článek →Efektivní řízení skladových zásob je klíčovým faktorem pro úspěšné fungování každého podniku, který pracuje s fyzickými produkty. Správná evidence skladových pohybů umožňuje optimalizaci nákupů, minimalizaci skladových ztrát a lepší cash flow. V tomto procesu hraje zásadní roli skladová karta – dokument či elektronický záznam, který sleduje stav zásob, jejich pohyb a cenové informace. Co je skladová karta, proč je nezbytná pro řízení skladu a jak ji efektivně využít v ERP systémech?
Přečíst článek →Přinášíme přehled nejnovějších aktualizací a legislativních změn v nové verzi Varia (20250224).
Přečíst článek →Provoz skladů s sebou nese celou řadu rizik, od pomalého vyskladnění přes chyby při expedici až po nedodržení legislativy. Klíčem k odstranění těchto hrozeb je efektivní řízení rizik, kdy jsou možná narušení provozu aktivně sledována a včas odstraňována. Na následujících řádcích se podíváme, v čem řízení rizik ve skladu spočívá a jak vám v něm může pomoci ERP systém Vario.
Přečíst článek →Legislativní změny pro rok 2025 přinášejí řadu novinek do oblasti mezd, daní, sociálního zabezpečení a pracovních benefitů. Připravili jsme pro vás souhrn nejdůležitějších úprav, které ovlivní výpočet mezd, odvod pojistného a administrativní povinnosti zaměstnavatelů. Vario tyto změny reflektuje a poskytuje nástroje pro jejich správnou implementaci.
Přečíst článek →Příjemka je hned vedle výdejky jedním z nejdůležitějších dokumentů ve skladovém hospodářství, který hraje zásadní roli při evidenci přijatého materiálu nebo zboží. Přestože se může zdát být rutinní záležitostí, správná práce s příjemkou výrazně přispívá k efektivnímu řízení zásob, minimalizaci chyb a zlepšení účetní evidence. Zjistěte o příjemce základní informace, jaké má náležitosti, jak ji správně vystavit a jak může moderní ERP systém zjednodušit její správu.
Přečíst článek →Rádi byste digitalizovali firemní procesy, ale odrazuje vás vysoká počáteční investice? Výzva Digitální podnik z programu OP TAK může pokrýt až 60 % nákladů, a to v hodnotě až 30 milionů korun. Kdo může o podporu žádat, do kdy je nutné podat žádost a jak na to?
Přečíst článek →Přinášíme přehled nejnovějších aktualizací a legislativních změn v nové verzi Varia (20250127).
Přečíst článek →Se slovem „integrace“ se ve světě ERP systémů setkáte takřka na každém rohu. Máte ale představu, co vlastně tento pojem obnáší a proč je dobré se o něj při výběru podnikového řešení zajímat? Na následujících řádcích se dozvíte odpověď nejen na tuto otázku, ale také se dozvíte, co vám v oblasti integrace nabídne systém Vario.
Přečíst článek →Při výběru ERP systému dříve či později dospějete k rozhodnutí, zda vámi vybrané řešení bude založeno na cloudové platformě, či naopak půjde o on-premise architekturu. Oba přístupy mají své pro a proti, pro lepší přehled proto přinášíme stručného průvodce jejich výhodami i nevýhodami
Přečíst článek →