Automatizace a spolehlivost. To jsou dva z hlavních přínosů ERP systému Vario, které vám nejen ušetří mnoho času i práce, ale také vám umožní věnovat čas důležitějším věcem, než zajišťováno provozu systému. Vario totiž vaší firmě pomůže natolik hladce, že brzy zapomenete, že nějaký systém vůbec máte.
Vario má řadu přínosů – od variability přes schopnost zastřešit veškeré agendy vaší firmy až po široké možnosti úprav na míru potřebám podniku. Jedním z největších přínosů je ale rozhodně automatizace. Vario vám totiž umožní nejen firemní procesy zefektivnit, ale také velkou část z nich plně automatizovat. Příkladem může být česká společnost SKY Trade, která Vario implementovala v roce 2014 a využívá ho mimo jiné i pro automatickou fakturaci. Systém měsíčně zcela autonomně vygeneruje na 1800 faktur a rozpošle je zákazníkům – to vše bez nutnosti lidského zásahu.
Stejnou kvalitu Varia využila i strojírenská společnost BRAVA Machining. Zde systém pomáhá šetřit čas, práci i prostředky díky automatizaci řady procesů ve výrobě. Systém se tak stará mimo jiné i o generování výrobních listů, příjem objednávek i jejich odepisování ze skladu. Automaticky probíhá i sběr dat o výrobě a vytíženosti jednotlivých strojů, což umožňuje vedení společnosti lépe plánovat výrobu a poskytnout zákazníkovi přesnější odhady termínu dokončení zakázky.
Oba výše uvedené příklady mají společnou jednu věc – mimo rutinní údržbu a obecnou kontrolu se zaměstnanci firem nemusí o funkci systému nijak starat. Vario zde funguje na pozadí, odvádí velkou část práce za zaměstnance a ti tak nemusí ztrácet čas s rutinními úkony. Kromě úspory času tak lze dosáhnout i podstatného snížení chybovosti, kdy je systém z velké části nezávislý na ručním zadávání dat i lidském faktoru.
“Vario běží a my o tom ani nevíme. Díky jeho spolehlivosti neztrácíme čas řešením problémů.”
Václav Kubík, jednatel společnosti SKY Trade.
Nejen automatizace vám umožní zapomenout na to, že nějaký ERP systém vůbec máte. Rozhodující je také to, jak spolehlivý systém je a jak rychle lze řešit případné provozní potíže. To poslední, co si majitel ERP systému přeje, je totiž zdlouhavě shánět technickou podporu, zatímco výroba či jiné služby podniku stojí kvůli chybě v softwaru.
I zde se můžete na Vario plně spolehnout, a to hned ve třech rovinách. Tou první je detailní dokumentace, s jejíž pomocí mohou vaši IT zaměstnanci sami vyřešit nejeden rutinní zádrhel i bez nutnosti kontaktování podpory. V případě vážnější překážky pak nastupuje hotline Vario, kde jsou naši specialisté denně připraveni pomoci vám s co nejrychlejší nápravou situace.
Pro co nejsnazší a nejrychlejší komunikaci s technickou podporou jsme pak připravili webovou aplikaci Vario Helpdesk. K té se dostanete skrze webový prohlížeč či přímo z rozhraní Varia, a kromě tvorby a evidence požadavků na podporu vám umožní i sledovat stav požadavků a zobrazit si historii všech interakcí s podporou.