Jste servisní firma a hledáte způsob, jak vašim technikům usnadnit práci v terénu? Speciálně pro vaše potřeby jsme vyvinuli aplikaci Mobilní servis. Podívejte se na video s představením.
Ke každému servisnímu zásahu potřebují technici řadu informací. Často tak mají s sebou velké množství tištěné dokumentace – papíry, papíry a papíry. Ty je třeba nejprve někde vyzvednout, následně u zákazníka ručně vyplnit a poté odnést zpět do sídla firmy. Jakýkoliv problém či potřeba dodatečných informací pak znamená nutnost kontaktovat telefonicky dispečink. Netřeba dodávat, že tato praxe celý zásah výrazně komplikuje a zbytečně připravuje o čas technika i zákazníka.
Díky aplikaci Mobilní servis je ale s těmito metodami konec. Aplikace umožní pracovníkům v terénu mít všechny důležité informace neustále s sebou a kdykoliv si je zobrazit na chytrém telefonu či tabletu. Zákazníkovy údaje, detaily servisovaného zařízení, historii údržby či seznam plánovaných věcí tak má každý technik doslova v kapse. Přímo do aplikace může zároveň technik zapsat informace o provedeném servisním zásahu. Jakmile zákazník vše podepíše, informace se hned objeví ve Variu dispečerovi v kanceláři.
Kromě toho ale Mobilní servis nabízí i širokou paletu praktických funkcí a možností. Pro jejich ukázku a popis těch největších výhod jsme připravili stručné video. Podívejte se níže.
Pokud máte o aplikaci Mobilní servis zájem nebo se nás jen chcete na cokoliv zeptat, kontaktujte nás na telefonu +420 236 190 190 nebo mailu info@vario.cz.
Nebo si přečtěte více o Mobilním Variu, díky kterému se do systému dostanete jen přes webový prohlížeč – přečíst článek o tom, že Vario je online.