Faktury v účetnictví za 2 minuty místo 2 dní. Tolik času šetří externí účetní Pavel Machačka díky tomu, že papírování a přepisování vyměnil za automatický import faktur do Varia. Jednoduše, bez umělé inteligence. Stačí mít fakturu v digitálním formátu.
„Měl jsem 2 firmy, které začaly vystavovat více faktur. Jeden e-shop, který měl měsíčně cca 250 vystavených faktur, a druhý autodopravce, který měl přibližně 70 vystavených faktur. Takové množství bych ručně zpracovával 2 dny. S automatickým importem je hotovo za 2 minuty.“
Pavel Machačka
Ruční zpracování faktur by zabralo 2 dny. S automatickým importem je hotovo za 2 minuty.
Papíry a šanony nejsou potřeba. Originál faktury se automaticky ukládá v systému.
Automatické načtení, zpracování i uložení dat. O vše se postará systém, bez ručního zásahu.
Data se načítají automaticky, takže zcela odpadají chyby vzniklé špatným přepisováním.
Jednoduché řešení, které těží z toho, že každý systém dnes umí vygenerovat fakturu v digitálním formátu. odkudkoliv na světě.
Řešení je uživatelsky přívětivé. Stačí prakticky jedno kliknutí a data z faktur máte automaticky v systému.
Pavel Machačka je OSVČ z Mladé Boleslavi. Zaměřuje se na vedení účetnictví a daňové poradenství. V ERP systému Vario pracuje již od roku 2000 a nedá na něj dopustit. Dnes v systému zpracovává účetnictví pro cca 40 firem.
Vario běží a my o tom ani nevíme. Díky jeho spolehlivosti neztrácíme čas řešením problémů.
Vario pomohlo digitalizovat prodej i servis zemědělské techniky