Automatické načtení dat z přijatých faktur a následné uložení do Varia
Vytěžování dokumentů v ERP systému Vario výrazně usnadní zpracování přijatých dokladů. Tato aplikace automaticky načte data z faktury, která dorazí e-mailem, zapíše je do Varia a také uloží všechny přílohy. Jednoduše, intuitivně a rychle. Zbavíte se přepisování, chybovosti i složité práce s přílohami.
Zrychlíte zpracování přijatých dokladů. Stačí jedno kliknutí a celý proces pak běží automaticky. Žádné přepisování, skenování a dohledávání.
Data z faktury se vám do Varia načtou automaticky. Zbavíte se tak přepisování údajů, tím pádem také eliminujete prostor pro chyby.
Konec skenování, papírování a šanonů. Vytěžování dokumentů se postará kromě načtení dat také o automatické uložení originální faktury i ostatních příloh do Varia.
Celý proces běží automaticky, díky tomu budou mít vaši zaměstnanci čas na práci s větší přidanou hodnotou.
Klasickým příkladem z praxe je práce s přijatou fakturou. Faktura přijde do e-mailu ve formátu PDF a vám, místo ručního přepisování a skenování, stačí jedno kliknutí, kterým odešlete fakturu k vytěžení. Tím se automaticky vytvoří záznam faktury ve Variu s načtenými údaji a uloženými přílohami.
Aplikace Vytěžování dokladů nabízí také funkci hromadné vytěžení. Díky tomu zvládnete na jedno kliknutí vytěžit více faktur přiložených v jednom e-mailu.
Vytěžování dokladů ve Variu si poradí také se situací, kdy dostanete e-mail s jedním souborem ve formátu PDF, ve kterém je více faktur. V aplikaci si jednoduše zvolíte, které části souboru chcete vytěžit.